KŪRYBA

GameDev konferencijoje dalyvaus tarptautiniai ir Lietuvos industrijos ekspertai, kurie pasidalins žiniomis apie įvairias žaidimų kūrimo, verslo, finansavimo sritis. Vertingos informacijos čia gaus tiek pradedantieji, tiek profesionalai.

KULTŪRA

We All Play programa pažvelgs į žaidimus iš kultūrinės perspektyvos – kaip žaidimai veikia įvairias kūrybos sritis, kokios tendencijos vyrauja platesniame su žaidimais susijusiame lauke, kas lemia šiandienines tendencijas.

Pranešėjai 2025

Tom

HALL

Dizaino veteranas
DOOM bendrakūrėjas

Alessandro

GIOVANNUCCI

Chaos League
LARP žaidimų dizaineris
Pristato „TV3 grupė“

Aleksander

KAUCH

11 bit studios
Techninis direktorius

KooPee

HILTUNEN

Europos žaidimų kūrėjų federacija
Valdybos narys

Tomas

SAKALAUSKAS
No Brakes Games
Bendraįkūrėjas

Andrejs

KĻAVIŅŠ

Color Gray Games
Žaidimų dizaineris

Ernests

KĻAVIŅŠ

Color Gray Games
Dailininkas

Rein

ZOBEL

Maru VR
Virtualios realybės kūrybos direktorius

Laura

BAČINSKIENĖ

Go Vilnius
Projektų vadovė

Per-Arne

LUNDBERG

Bonfire Gameworks
Vadovas ir bendraįkūrėjas

Greg

BANAS

Erebor Capital
Vadovaujantis partneris

Austėja

MILVYDAITĖ

Kūrybiškos Europos biuras Lietuvoje
MEDIA skyriaus vadovė

Alexander

PODGORNY

Asterman
Vadovas

Nora

NAVARDAUSKAITĖ
Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacija
Direktorė

Olexiy

IZVALOV

Robert Elworthy Ekonomikos ir technologijų institutas
Asocijuotas profesorius

Romuald

EIMONT

Fizinių ir technologijos mokslų centras (FTMC)
Inovacijų vadovas

Thaine

LYMAN

Žaidimų kūrybos veteranas
Call of Duty, Destiny, World of Tanks

Justina

KAPECKAITĖ

Sono Electrum
Knygos autorė

Kristian

LUNDQUIST

Cable Nest
Bendraįkūrėjas

Ilya

ABUGOV

Helika Ventures
Direktorius

Vainius

EIVA

Apollo Cinema Baltics
Programos ir turinio vadovas

Andrius

JOVAIŠA

Dievo Režimas
Tinklalaidės kūrėjas

Mingailė

JONIŠKĖ

Tag of Joy
Komunikacijos ir projektų vadovė

Karolis

SANKAUSKAS

Paramos Ukrainai Asociacija „Šešios AM”
Įkūrėjas

Dave

GOMES

SneakyBox
Žaidimų direktorius

Austėja

RAMUCKYTĖ

Qbuilds
Rinkodaros vadovė

Stefano

ACCOSSATO

TutoTOONS
Verslo vystymo vadovas

Valdemaras

NEDVECKI

Protagonistas
Pop kultūros apžvalgininkas

Nemii

@nemnemii
Cosplay kūrėja

T-oku

@toku_senpai
Cosplay kūrėjas

Oleg

LYCAGIN

The Beards of Truth
Cosplay organizatorius

Ričardas

JAŠČEMSKAS

Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacija
Projektų vadovas

PROGRAMA VYKS ANGLŲ KALBA*

Tvarkaraštis

PENKTADIENIS, LAPKRIČIO 7

ŽAIDIMŲ KŪRĖJŲ KONFERENCIJA – 5.1 SALĖ

11:00 – 11:15

Konferencijos atidarymas ir industrija Lietuvoje bei Vilniuje
Nora Navardauskaitė, LŽKA; Laura Balčinskienė, Go Vilnius

11:15 – 11:35

Pasiruoškite! Kaip ES sprendimai paveiks Europos žaidimų rinkas
KooPee Hiltunen, EGDF

11:35 – 11:55

ES finansavimo galimybės vaizdo žaidimams ir įtraukiajam turiniui
Austėja Milvydaitė, Kūrybiškos Europos biuras Lietuvoje

12:00 – 12:45

Diskusija: Žaidimų kūrybos finansavimo iššūkiai ir galimybės
Dave Gomes, SneakyBox;
Per-Arne Lundberg, Bonfire Gameworks;
Ilya Abugov, Helika Ventures;
Greg Banas, Erebor Capital.

Už pagalbą dėkojame Lenkijos ambasadai Lietuvoje, Lietuvos Inovacijų Centrui, BSG-GO.

13:15 – 14:00

Pokalbis „prie židinio“: Human Fall Flat sėkmės dešimtmetis
Tomas Sakalauskas, No Brakes Games;
Ričardas Jaščemskas, LŽKA.

14:00 – 15:00

Jungtinė sesija: Geriausi žaidimai Baltijos šalyse
Rein Zobel, Bootstrap Island, Estija;
Andrejs ir Ernests Kļaviņš, The Rise of the Golden Idol, Latvija;
Mingailė Joniškė, Crowns and Pawns: Kingdom of Deceit, Lietuva.

15:15 – 16:00

Kaip kuriame populiarius klipus iš CGI ir realių vaizdų
Alexander Podgorny, Asterman

16:00 – 16:45

„Koncentruoto smagumo“ filosofija: kaip paversti žaidėjus laimingais?
Tom Hall, žaidimų dizaino veteranas

17:00 – 17:45

Kaip pakeisti variklį ir išsaugoti sveiką protą. Frostpunk 2 istorija
Aleksander Kauch, 11 bit studios

Svečią pristato Kūrybiškos Europos biuras Lietuvoje. 

ŠEŠTADIENIS, LAPKRIČIO 8

KONFERENCIJA „ŽAIDŽIA VISI“ – 5.1 SALĖ

11:00 – 11:45

Nuo Cyberpunk iki laboratorijos: kiek realūs yra žaidimų implantai?
Romuald Eimont, FTMC inovacijų vadovas

12:00 – 12:45

Diskusija: žaidimai ir žaidėjai literatūroje, kine, serialuose, animacijoje ir kitose medijose
Justina Kapeckaitė, Sono Electrum
Vainius Eiva, Apollo Cinemas Baltics
Valdemaras Nedvecki, Protagonistas
Ričardas Jaščemskas, Dievo Režimas

13:00 – 13:30

„War is Not a Game“: 85 kartai pafrontėje ir 170+ humanitarinių misijų Ukrainai
Karolis Sankauskas, Šešios AM

* Lietuviškai

13:30 – 14:00

„United with Ukraine Game Jam“: kaip žaidimai padeda kovoje su propaganda
Olexiy Izvalov, Global Game Jam

14:00 – 14:45

Diskusija: Kokius žaidimus žaisime ateityje?
Andrius Jovaiša, Dievo Režimas
Thaine Lyman, žaidimų kūrybos veteranas
Stefano Accossato, TutoTOONS
Austėja Ramuckytė, Qbuilds
Kristian Lundquist, Cable Nest ir Gro Play

Už pagalbą dėkojame Švedijos ambasadai Lietuvoje.

15:00 – 15:45

LARP: kaip vyksta gyvieji vaidmenų žaidimai?
Alessandro Giovannucci, Chaos League

16:00 – 16:45

Diskusija: Cosplay Lietuvoje ir pasaulyje
Nemii, @nemnemii
T-oku, @toku_senpai
Oleg Lycagin, Beards of Truth
Ričardas Jaščemskas, Dievo Režimas

17:00 – 17:45

Kaip gimė DOOM: rimtos ir linksmos istorijos iš id Software praeities
Tom Hall, DOOM bendrakūrėjas

PRENUMERUOK GAMEON NAUJIENAS